<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://www.letsdustbowldance.nl

Sorry for the inconvenienceā€¦

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Dust Bowl Dance: Always look on the bright side of life

zondag 19 april 2015

Always look on the bright side of life


Het is nu zondag en het was niet de bedoeling dat ik een post ging schrijven. Toch besloot ik het even te doen. Even een persoonlijke update over mezelf, stage en blog. Lees snel verder



Het is nu alweer eind april en echt de tijd gaat te snel. Het is alweer bijna mei en dat is voor mij altijd de drukste maand. Allereerst de verjaardagen van mijn broer en mijn moeder, maar ook die van mezelf. Gelukkig zitten er wat vrije dagen tussen met stage, waardoor ik dan even tot rust kan komen. Ik verlang echt naar de zomervakantie, normaal had ik nog kleine vakanties tussendoor. Alleen met stageperiodes heb je dat niet, dus sinds de kerstvakantie niet echt een vrije dag gehad.

Ik vind het wel knap dat ik elke dag met mijn (chronische) vermoeidheid mijn stage volhoud. Ik merk ook langzaam verbetering. Ik neem elke dag braaf mijn vitamine D en probeer steeds meer te sporten en aan Yoga te doen.

Ik kan in ieder geval zeggen dat mijn stage wel een leuke en gezellige plek is. Alleen ik denk niet dat het iets voor mij is om te doen voor de rest van mijn leven tot pensioen. Alleen wat ik nu wel wil, weet ik gewoon nog niet. Ik probeer nu een leuke minor te kiezen en misschien ga ik na mijn opleiding voor een kop-opleiding lerares economie. Ik vond economie namelijk het leukst op de middelbare school.

Met bloggen gaat het wat minder op dit moment, want ik zit in een klein dipje. Ik heb wel genoeg inspiratie, maar voor mijn gevoel maak ik artikelen maar half. Nu ben ik ook een perfectionist op dat gebied, maar toch.

Ik ben momenteel bezig met een winactie voor te bereiden, want ik ga richting de 500!! volgers. Dus dat is wel een feestje waard. Verder ben ik bezig om wat leuke (zomerse) posts en een klein projectje  voor te bereiden, want ik ben echt klaar met de kou en de grijze dagen. Ik wil nachtenlang buiten kunnen zitten.

Zijn er overigens nog dingen die jullie een keer willen zien op mijn blog? Of juist iets wat je vaker wilt zien? Laat het weten in de comments.

Labels: , ,

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Reactie

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

<< Homepage