<data:blog.pageTitle/>

This Page

has moved to a new address:

http://www.letsdustbowldance.nl

Sorry for the inconvenience…

Redirection provided by Blogger to WordPress Migration Service
Dust Bowl Dance: Favourite apps

maandag 20 april 2015

Favourite apps


Elke dag maak ik gebruik van mijn telefoon. Sindskort heb ik ook de Samsung S5 en ik moet zeggen dat hij goed bevalt. Met mijn vorige mobiel was mijn batterij binnen een paar uur leeg en deze kan soms langer dan een dag meegaan als je normaal gebruik maakt van internet. Voor mij is dat even gebruiken voor whatsapp en op terugreis naar huis in de bus even mijn blog checken.
Maar welke apps gebruik ik nou eigenlijk?



1. Trivia Crack
Dit vind ik op dit moment ook het leukste om te doen. Ik leer er wat van en je kunt andere mensen verslaan. Je kan kiezen tussen een willekeurig persoon of een vriend. Je moet vragen beantwoorden over geografie, wetenschap, geschiedenis, amusent, kunst en sport. Ik kan met oprecht zeggen dat wetenschap mijn slechtste kant is, want ik scoor maar iets van 60% daar op.
Willen jullie mij toevoegen? Dat kan! Ik ben volgens mij @bettietoonstra


Instagram
Ik kan eigenlijk niet meer zonder instagram en ik gebruik het niet eens alleen om foto's te uploaden. Ik volg ook boekenaccounts, zodat ik nieuwe boeken kan ontdekken die ik wil gaan lezen. Ook volg ik Primark op insta, want dan kun je een beetje zien wat er in de collectie is  En ik volg natuurlijk ook andere bloggers en mooie instagram accounts. Als jullie willen, kan ik binnenkort wel een post maken over mijn favoriete instagrammers?
Volgen jullie mij al op instagram?


2. Megapolis
Kort gezegd: je moet je eigen stad bouwen. Je krijgt allemaal opdrachten waarmee je geld en punten kunt verdienen en ook krijg je hulpmiddelen om dingen te kunnen bouwen. Je bent zeker niet binnen één dag uitgespeeld. Ik speel het nu ongeveer 2 weekjes.



3. VSCOcam
Dit is mijn favoriet om mijn foto's te bewerken voor instagram. Je kunt een filter kiezen, helderheid bewerken en ga zo maar door. Super leuk om je foto's mee te bewerken, zodat het net iets leuker lijkt
Deze app gebruik ik al ruim een jaar denk ik. Alleen sindskort weer echt actief meebezig.





5. Spotta
Spotta app gebruik ik even om te kijken wat er in de aanbieding is. Wij krijgen thuis altijd de folder ergens pas halverwege de week. Daardoor kun je aanbiedingen mislopen die op maandag en dinsdag gelden. Dus vandaar deze app en het is ook altijd wel handig als je onderweg even kunt checken.



Wat zijn jouw favoriete apps en willen jullie mijn favoriete instagrammers zien? Laat het hieronder weten in de comments.

Labels:

3 reacties:

Op 20 april 2015 om 15:37 , Anonymous Saar zei...

Over Trivia Crack hoor ik veel goede verhalen. Binnenkort ook maar eens downloaden. En VSO cam klinkt ook goed!

 
Op 20 april 2015 om 17:11 , Anonymous Maliné zei...

Leuk artikel, vsco cam is zo handig! En ik ben echt dol op instagram

 
Op 20 april 2015 om 17:14 , Blogger Valerie zei...

Trivia vind ik ook heel leuk!

 

Een reactie plaatsen

Reactie

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

<< Homepage